27 octombrie 2010

OXYGEN BOWLING CUP ETAPA 3 ........15 - 21 Noiembrie

1. 3 Grupe valorice: A, B si C. Listele cu promovari si retrogradari va fi afisata in cateva zile!

2. Acelasi regulament de calificari pentru ambele grupe A si B (tot separat) - Se califica 16, joaca 4 jocuri, merg mai departe 8 care intra in PIRAMIDA DUBLA cu 1  joc/meci.

3. Grupa C se termina dupa ultimul squad.

4. Dupa calificari, Clasamentele Grupelor B si C se calculeaza impreuna si din acestia se califica primii 16.

5. SURPRIZA....asta o anunt in prima zi de turneu!

Vor mai fi cateva mici modificari in regulament, le voi afisa in curand!

LET'S BOWL

3 comentarii:

  1. URA!!!!!!!!!!!!!
    ASTEPT CU NERABDARE URMATORUL TURNEU.....LA CAT MAI MULTE "PISI"..... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vindeti echipament si in rate?de exemplu doresc sa=mi achizitionez si eu o bila dar e mult prea scumpa ,ma interesa daca se poate face un sistem de vanzare in rate ,asa e ceva mai usor si pentru cei cu venituri mai modeste.multumesc
    toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim: vino des pe la sala, intra in vorba cu lumea. Sigur se va gasi cineva care are o bila pe care nu o mai foloseste si de care se poate lipsi.
    Iti spun asta din experienta, asa am primit si eu prima bila. Nu am apucat sa joc cu ea, dar asta e partea a doua :)

    RăspundețiȘtergere